Pasii necesari pentru returul unui produs


1. Va rugam sa impachetati produsul in ambalajul original, asa cum l-ati primit. Produsele comandate ca set trebuie sa fie returnate ca set.

2. Pentru a returna un produs comandat, va trebui sa va autentificati in contul de client cu utilizatorul si parola setate de dvs. in momentul plasarii comenzii. Selectati comanda care contine produsul/produsele pe care doriti sa le faceti retur si dati click pe butonul Solicitare Retur.

3. Completati informatiile solicitate pentru retur. In cazul in care doriti returnarea banilor, va rugam sa ne specificati un cont bancar in care sa vi se vireze contravaloarea returului.

4. Dupa ce ati solicitat returul, Sellerul de la care ati comandat produsul respectiv, va va contacta pentru a va informa cu privire la adresa la care trebuie sa trimiteti produsul.

5. Returul produselor se face DOAR prin curier rapid. Nu se accepta retururile efectuate prin Posta.


Politica de retur


Cumparatorul are dreptul sa returneze un Bun, in termen de 14 zile calendaristice, fara un motiv anume si fara ca acesta sa suporte alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expira in termen de 14 zile de la:

  • ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat;
  • ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.

In acest caz, cumparatorul va trebui sa se autentifice in contul de client, sa mearga pe comanda care contine produsul ce se doreste a fi returnat si se apasa butonul Solicitare retur. Mai departe, se completeaza datele solicitate in formularul respectiv.

In cazul in care Comanda este deja achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data la care vanzatorul a fost informat de catre cumparator cu privire la decizia de returnare/ renuntare la bunul dorit.

Suma va fi returnata in felul urmator: pentru Comenzile achitate cu card online → prin restituire in contul din care a fost efectuata plata; pentru Comenzile achitate ramburs → prin virament bancar.

Vanzatorul poate amana rambursarea sumei respective pana la primirea bunului sau a unei dovezi de expediere a bunului respectiv.

In cazul in care vanzatorul nu poate livra cumparatorului bunul achizitionat de acesta, cel din urma va fi informat asupra acestui fapt de catre vanzator. Contravaloarea bunului va fi returnata de catre vanzator in termen de maxim 7 ( sapte ) zile.