CUI / CIF: RO21890823
Registrul comertului: J19/529/2007
Adresa Sediului Social: Harghita nr 5, Miercurea-Ciuc, HR, RO
IBAN: RO52RNCB0152086225500001
Descriere: Termeni de livrare Comenzile transmise prin oricare dintre tehnicile de comunicaţie la distanţă vor fi onorate în limita stocului disponibil. Dacă un produs nu va fi disponibil într-o perioada scurtă de timp, vom informa clientul prin e-mail despre cel mai apropiat termen de livrare posibil – doar în cazul în care avem informaţii legate de adresa clientului. Clientul este obligat, să lase o adresă actuală şi să anunţe în scris orice modificare de adresă, relevantă pentru contract. Dezavantajele din neîndeplinirea acestei obligaţii le suportă clientul. La întârzierile de livrare cauzate de factori externi, ca de ex. forţa majoră, probleme de transport, dispoziţii ale autorităţilor, etc. ca şi în cazul altor evenimente nepricinuite de către comerciant, nu se pot formula pretenţii de despăgubire împotriva comerciantului. Nici în situaţia în care livrarea este întârziată şi neexecutată dîn cauza furnizorilor noştri nu suntem responsabili pentru întârziere. Dacă produsul comandat nu poate fi livrat şi a fost achitat în avans, clientul va primi înapoi doar sumele încasate de comerciant pentru comandă respectivă. Valoarea obligaţiilor SC Multi Image SRL faţă de orice client în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare a produselor nu depăşeşte valoarea sumelor încasate de SC Multi Image SRL de la clientul respectiv. În astfel de şituaţii, SC Multi Image SRL nu va plăti despăgubiri clientului. În momentul preluării produselor de la curier vă rugăm să verificati întegritatea produsului (nu numai al ambalajului), dacă semnalaţi nereguli (zgârieturi, tamponări, etc) refuzaţi în mod categoric preluarea produsului de la firma transportătoare. Semnalaţi imediat nereguliile în scris, completând scrisoarea de transport înaintată de reprezentantul firmei de transport indicând motivul exact al problemei semnalate. Produsele pot fi controlate înainte de returnare de către o comerciant sau de către o firma autorizată de acesta la faţa locului (la adresa de livrare). Dacă are loc o livrare ulterioară pentru înlocuire, clientul este obligat să returneze produsul cu deficienţă în termen de 30 de zile către comerciant pe cheltuiala acestuia. Piesele de schimb defecte se pot returna numai cu acordului scris al comerciantului. Returnarea produsului deteriorat se va face conform prevederilor legale. Garanţie Pretenţiile motivate ale clientului faţă de comerciant din cauza deficienţelor produselor vor fi soluţionate conform prevederilor legale. Clientul se obligă, să verifice produsul la recepţie şi să anunţe imediat comerciantul despre eventualele neconformităţi. Clientul va consemna în scris, la recepţie, pe nota de livrare a transportatorului deficienţele constatate. Dacă clientul va constata ulterior, că produsul are deficienţe, atunci este obligat să informeze imediat comerciantul. Dacă clientul omite să anunţe o deficienţă atunci produsul este considerat ca fiind acceptat. Avariile din timpul transportului vor fi anunţate suplimentar şi transportatorului. Printre deficienţele produsului nu se numără avariile pe care clientul le-a provocat prin folosirea necorespunzătoare sau neconformă cu contractul/ instrucţiunile de utilizare/ fişa produsului. Decisive pentru evaluarea folosirii necorespunzătoare sau neconforme cu contractul sunt datele fabricantului produsului din instrucţiunile de utilizare. Termenul de garanţie este de doi ani. Acesta începe odată cu primirea produsului. Garanţia se pierde la intervenţii, reparaţii sau încercări de reparare de către cumpărător sau de către o terţă persoană neautorizată. Reparaţiile se pot efectua doar de către comerciant, sau de către firmele autorizate de acesta. Produsele pot fi controlate înainte de returnare de către o comerciant sau de către o firma autorizată de acesta la faţa locului (la adresa de livrare). Dacă are loc o livrare ulterioară pentru înlocuire, clientul este obligat să returneze produsul cu deficienţă în termen de 30 de zile către comerciant pe cheltuiala acestuia. Piesele de schimb defecte se pot returna numai cu acordului scris al comerciantului. Returnarea produsului deteriorat se va face conform prevederilor legale. Cerinţele speciale sunt considerate acceptate, doar dacă acestea se fac în scris.