FIBER IT

Informatii Partener
RO31124491
J12/178/2013
Adresa client
Calea Turzii nr. 175, etaj 4
Cluj-Napoca , Cluj 400495
România

Oferim servicii IT si WEB pentru companii de succes, dar si echipamente IT pentru toate nevoile.


INFORMATII DESPRE LIVRARE

Produsele vor fi livrate catre client cu o firma de curierat rapid, in termen de 2 - 7 zile lucratoare, de la data plasarii comenzii, la adresa de livrare furnizata de client in momentul plasarii comenzii.

In cazul in care produsul comandat nu este pe stoc, cumparatorul trebuie sa accepte o posibila prelungire a perioadei de livrare datorata intarzierilor provocate de producator sau a unor evenimente neprevazute, care nu depind de FIBER IT SRL, in conformitate cu Ordonanta nr.21/1992, privind Protectia Consumatorilor, cu modificarile ulterioare.

Factura si garantia produselor vor fi expediate pe adresa de email furnizata la plasarea comenzii sau in colet, impreuna cu produsul.

Costul transportului se calculeaza automat in functie de adresa de livrare si va fi vizibil in cosul de cumparaturi, inainte de finalizarea comenzii.


INFORMATII DESPRE RETUR

Pentru a face retur un produs comandat, va rugam sa ne contactati la adresa de email retur@fiberit.ro, furnizandu-ne urmatoarele informatii: numar de comanda, nume si prenume, telefon de contact, ce produs doriti sa faceti retur, motivul returului, un cont bancar (pentru returnarea banilor).

Cumparatorul are dreptul sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

Conditii generale pentru returul produselor vandute si expediate de eMAG:

  • Produsele pe care doresti sa le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit: parolele setate de tine trebuie sterse, la fel si eventualele conturi pe care le-ai creat, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la software-ul inițial.
  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Poti returna foliile pentru tablete, telefoane mobile și eBook readere doar dacă nu le-ai folosit.
  • Poți returna becurile, lanternele, prelungitoarele, prizele, bateriile, acumulatorii si incarcatoarele, doar daca sunt sigilate.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
  • Electrocasnicele mici, in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie aduse curate pentru ca returul sa fie acceptat.
  • Nu se acceptă returul produselor Cosmetice, a celor din categoria Maternitate si de ingrijire personala dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.

Produse din categoriile Muzică și filme, Birotică și papetărie, Licențe software, Jocuri PC și jocuri pentru console

Licențele software livrate pe cale electronică nu se pot returna. Pentru licentele livrate fizic returul se accepta doar daca produsele sunt sigilate.

Poti returna muzica si filme, birotica si papetarie, jocuri PC si jocuri pentru console doar daca acestea nu au fost desigilate.

Rambursarea sumei plătite la cumpărare:

  • Banii vor fi returnati în contul specificat de client sau pe card, dacă comanda s-a platit online cu cardul;
  • Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maxim 14 zile calendaristice;


GARANTIE

Produse cu certificat de garantie emis de producator

Unele produse au certificat de garantie emis de producator sau distributor in format tiparit. Il gasesti in cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie.

Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat. Trebuie doar sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.

Foarte bun acest furnizor !
Postare noua